Spring til indhold

Indkøbskurv (0)

Din indkøbskurv er tom

Vi håber du finder noget du kan lide

Se alle produkter

Oftest stillede spørgsmål

Hvordan kommer jeg i kontakt med EASIS?

Hvis du har spørgsmål vedrørende din ordre eller generelle spørgsmål kan du altid skrive til easis@easis.dk eller ringe 70202455 i hverdagene kl. 8.30-15.

Ordrer

Er der fejl på din ordre, er din pakke gået i stykker undervejs, eller har du bare generelle spørgsmål til din pakke - fx hvor langt den er? Så skriv til: easis@easis.dk

HUSK at oplyse dit ordrenummer i titlen, så vi hurtigt kan hjælpe dig.

Kan jeg ændre min ordre / fjerne eller tilføje en vare / tilføje en rabatkode?

Vi kan desværre ikke ændre på en ordre, når den først er registreret. Vi kan anmode om at få den annulleret hos lageret, såfremt at de endnu ikke er begyndt at pakke den. Hvis du ønsker at annullere din ordre skal du ringe til os hurtigst muligt eller, hvis udenfor åbningstiden, så skriv til os utvetydigt, at du ønsker at annullere til easis@easis.dk.

HUSK at oplyse ordrenummeret, som henvendelsen drejer sig om.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse

Prøv først at tjekke, om ordrebekræftelsen er havnet i din spammappe. Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse inden for 15 min. efter aflagt bestilling, og du er i tvivl om at ordren er gået igennem, så kan du kontakte os og oplyse dit navn, så vil vi kigge efter din ordre i systemet. Kontakt os enten via chat, telefon eller e-mail.

Hvor lang leveringstid har I?

Vi bestræber os på at levere din pakke inden for 1-2 hverdage. Som hovedregel sender vi altid ordrer afsted samme dag, hvis ordren er lagt inden kl. 14.00. Der kan dog være længere leveringstid i forbindelse med større kampagner såsom: Black Friday, fri fragt, fødselsdag eller jul. Når din ordre er pakket på lageret, modtager du en leveringsbekræftelse på mail.

Reklamationer

Er der fejl på det købte produkt eller har du modtaget en dårlig vare, har du ret til at reklamere over produktet, her skal du skrive til: reklamation@easis.dk

Hvad gør jeg, hvis min EASIS pakke er smadret?

Er der fejl på din ordre, er din pakke gået i stykker undervejs eller har du bare generelle spørgsmål til din pakke - fx hvor langt den er? Så skriv til easis@easis.dk eller ring på 70202455. Husk at oplyse dit ordrenummer. N.b. hvis din pakke er gået i stykker undervejs eller der er smadret indhold, så bedes du tage et billede af kassen, samt indholdet, som vi kan sende til vores lager.

Har EASIS en Online chat?

Ja, EASIS har en online chat. Den finder du ude i højre side, hvor der står 'Chat med os'. Chatten er åben i dagtimer mellem kl. 9 og 15. Klik på den og du kan skrive med os i hverdagene. Så hvis der opstår problemer, eller du har et spørgsmål i forhold til hjemmesiden, produkter, osv. kan du spørge her og få et hurtigt svar. Har du spørgsmål vedrørende din ordre, så anbefaler vi altid at kontakte easis@easis.dk. Vores chat er åben i følgende tidsrum: mandag - fredag kl. 08.30-15.00.

Hvad finder jeg inde på tilbudssiden?

På denne side finder du alle aktuelle tilbud på vores produkter. Tilbudssiden ændres ugentligt, når der køres kampagne, eller når vi har produkter med kortere holdbarhed end vi kan sælge til fuld pris. Som udgangspunkt har vores produkter flere måneders holdbarhed - oftest er de også helt friske - men er der under tre ugers holdbarhed tilbage, markeres de med 'Bekæmp madspild' og sættes ned her på siden. Øvrige tilbudsvarer kan også have en kortere holdbarhed, men altså gerne +1-2 måneder. På tilbudssiden finder du også nogle af vores sampak på tilbud. Det er unikke produktpakker, som er sammensat i forhold til et tema eller en brugssituation for at skabe inspiration og mulighed for at prøve flere produkter.

Kan jeg afhente varer på Klamsagervej?

Vi har kun kontor på Klamsagervej (ikke noget lager), og du kan derfor ikke afhente produkter hos os på denne adresse.

Samarbejde

Vi tager løbende nye ambassadører ind i vores team. Du er derfor altid velkommen til at sende en ansøgning til os. Når vi tager nye ambassadører ind, kigger vi som hovedregel på profiler med min. 3.000 følgere. Af disse skal 80% helst være danske. Derudover kigger vi på hele udtrykket på profilen og om den fokuserer på mad, træning, vægttab eller noget andet sundhedsrelateret. Hvis det er noget for dig, kan du læse mere og ansøge her: https://www.easis.dk/bliv-easis-ambassadoer/

Kontakt

Hvis du har andre spørgsmål eller er i tvivl om hvilken mail du skal skrive til, så kan du altid skrive til: easis@easis.dk Vi bestræber os på at besvare din henvendelse inden for 24 timer på hverdage. Derudover er du velkommen til at ringe til os på: 

Tlf. 70202455

Åbningstider kundeservice:

Mandag - Fredag kl. 08.30-15.00