Ofte stillede spørgsmål
Find svar på dine spørgsmål i vores FAQ
Kontakt
Hvis du har spørgsmål vedrørende din ordre eller generelle spørgsmål kan du altid skrive til easis@easis.dk eller ringe 70202455 i hverdagene kl. 8.30-15.
Ordrer
Er der fejl på din ordre eller har du bare generelle spørgsmål til din pakke - f.eks. hvor langt den er? Så skriv til: easis@easis.dk
HUSK at oplyse dit ordrenummer i emnefeltet, så vi hurtigt kan hjælpe dig.
Vi kan desværre ikke ændre en ordre, når den først er registreret. Det er derfor vigtigt, at du dobbelttjekker din ordre, før du bestiller dine varer.
Vi kan anmode om at få den annulleret hos lageret, såfremt at de endnu ikke er begyndt at pakke den. Hvis du ønsker at annullere din ordre skal du ringe til os hurtigst muligt eller, hvis udenfor åbningstiden, så skriv til os utvetydigt, at du ønsker at annullere til easis@easis.dk.
HUSK at oplyse ordrenummeret i emnefeltet, som henvendelsen drejer sig om.
Prøv først at tjekke, om ordrebekræftelsen er havnet i din spammappe.
Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse inden for 15 minutter efter din bestilling, og du er i tvivl om, hvorvidt ordren er gået igennem, så kontakt os – gerne med dit fulde navn og adresse – så vil vi kigge efter din ordre i vores system.
Du kan kontakte os enten via telefon på 70 20 24 55 eller på e-mail: easis@easis.dk.
Hvis din pakke eller en eller flere varer er gået i stykker under forsendelsen, så skriv til os på e-mail: easis@easis.dk.
Vedhæft et billede af de ødelagte varer samt dit ordrenummer, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.
Hvis du ikke har mulighed for at hente din ordre, vil pakkeshoppen automatisk returnere den til os efter 7 dage.
Så snart vi har modtaget ordren retur på vores lager, vil du få refunderet beløbet for ordren fratrukket et håndteringsgebyr på 49 kr.
Levering
Alle pakker leveres med GLS. Du kan vælge mellem tre leveringsformer:
- Levering til pakkeshop: Få din ordre leveret til en valgfri GLS pakkeshop.
Pris: 49 kr. (Gratis ved køb over 599 kr.)* - Levering til hjemmeadresse: Få din ordre leveret hjem til dig. Hvis postbuddet ikke træffer dig hjemme, vil din pakke leveres til den nærmeste pakkeshop.
Pris: 69 kr. - Levering til erhverv: Få din ordre leveret direkte til din erhvervsadresse.
Pris: 59 kr. (Gratis ved køb over 599 kr.)
*Ved særlige kampagner kan gratis levering opnås ved køb under 599 kr. Kampagnen vil fremgå på forsiden af webshoppen.
Vi bestræber os på at levere din pakke inden for 1 til 2 hverdage. Som hovedregel sender vi ordrer samme dag, hvis bestillingen er lagt inden kl. 14.00.
Der kan dog forekomme længere leveringstid i forbindelse med større kampagner såsom Black Friday, fri fragt, fødselsdag eller jul.
Når din ordre er pakket på lageret, modtager du automatisk en leveringsbekræftelse på e-mail.
Reklamation
Vi går meget op i at kvalitetssikre alle vores produkter. Hvis du har modtaget en vare, som har fejl eller på nogen måde er defekt, har du ret til at reklamere over produktet.
Skriv direkte til vores reklamationsafdeling på e-mail: reklamation@easis.dk.
Køb af easis produkter i fysiske butikker
Du kan altid finde vores forhandlerliste på følgende side: https://easis.dk/pages/easis-forhandler. Her får du et overblik over vores produkter og hvor de kan købes.
Du er også altid velkommen til at skrive til os på e-mail: easis@easis.dk, hvis du ønsker at vide, i hvilken butik du kan købe en specifik vare.
Tilbudssiden
Tilbudssiden opdateres ugentligt i forbindelse med kampagner eller når vi har produkter med kortere holdbarhed, som vi ikke kan sælge til fuld pris.
Som udgangspunkt har vores produkter flere måneders holdbarhed – oftest er de helt friske. Hvis der er mindre end tre ugers holdbarhed tilbage, kan du se den præcise dato for holdbarheden ved at klikke ind på det enkelte produkt.
Øvrige tilbudsvarer kan også have en kortere holdbarhed, typisk 1-2 måneder eller mere.
På tilbudssiden finder du også nogle af vores sampak på tilbud. Det er unikke produktpakker, som er sammensat ud fra et tema eller en brugssituation for at skabe inspiration og give mulighed for at prøve flere produkter.
Holdbarhed på produkter
Som udgangspunkt har vores produkter flere måneders holdbarhed og er oftest helt friske, når du modtager dem. På vores tilbudsside opdaterer vi løbende varer med kortere holdbarhed, som vi ikke kan sælge til fuld pris.
Hvis der er mindre end tre ugers holdbarhed tilbage, kan du se den præcise dato for holdbarheden ved at klikke ind på det enkelte produkt, og produktet sættes ned på tilbudssiden. Andre tilbudsvarer kan også have kortere holdbarhed, typisk 1-2 måneder eller mere.
Hvis du planlægger at købe stort ind og ønsker at være sikker på, at du kan nå at bruge varerne inden udløb, er du altid velkommen til at kontakte os på e-mail easis@easis.dk for at høre mere om holdbarheden på specifikke produkter.
Vareafhentning på Klamsagervej
Nej. Vi har kun kontor på Klamsagervej, og du kan derfor ikke afhente produkter hos os på denne adresse.
Samarbejde
Vi tager løbende nye ambassadører ind i vores team. Du er derfor altid velkommen til at sende en ansøgning til os.
Når vi tager nye ambassadører ind, kigger vi som hovedregel på profiler med min. 3.000 følgere. Af disse skal 80% helst være danske. Derudover kigger vi på hele udtrykket på profilen og om den fokuserer på mad, træning, vægttab eller noget andet sundhedsrelateret. Hvis det er noget for dig, kan du læse mere og ansøge her: https://www.easis.dk/bliv-easis-ambassadoer/